بدون شک داشتن قدبلند، یکی از عوامل مؤثر در افزایش اعتمادبه‌نفس و جذابیت هر فردی است. افرادی که از کوتاهی قد رنج می‌برند برای درمان مشکل خود ممکن است دست به جراحی‌های سنگین و خطرناکی بزنند که قطعاً با عوارض زیادی نیز همراه خواهد بود.

ما به شما راه مؤثر و بدون بازگشت را ارائه می‌کند که کاملاً مطمئن و تضمینی بوده و تنها از طریق ترشح هورمون رشد در هر سنی قادر خواهید بود بافت استخوانی بیشتری را تولید کنید و شاهد معجزه‌ی باورنکردنی افزایش قد خود باشید.

استخوان‌ها برای رشد نیازمند عناصری مثل کلسیم و منیزیم هستند، و در صورت کمبود این عنصرها دچار توقف رشد و پوکی استخوان می‌شویم.

همچنین اگر از خوابیده شدن قد و قامت در سنین پیری می‌ترسید و یا نیاز به مصرف مکمل‌های حاوی کلسیم و سایر مواد معدنی مفید برای استخوان‌های خود دارید، قرص نچرال بونتی بهترین پیشنهاد برای شماست. این قرص با دارا بودن عناصر و مواد مفید و ضروری برای استخوان‌سازی، شما را از خطر ابتلا به پوکی استخوان مصون می‌دارد.

قرص نچرال بونتی حاوی ۵۰۰ میلی‌گرم منیزیم اکسید ۱۲۵% است که مقدار مواد معدنی توصیه شده برای رشد استخوان‌ها را در یک قرص ارائه می‌کند. منیزیم برای حمایت از سلامت استخوان ضروری است و نقش مهمی در حفظ عناصر معدنی سازی استخوان دارد. همانند بیش از ۲۰۰ آنزیم در بدن، منیزیم نیز برای انقباض عضلانی، پالس‌های عصبی، متابولیسم انرژی و پروتئین دخیل است.

سایر مواد تشکیل‌دهنده قرص نچرال بونتی شامل: سلولز گیاهی، فسفات دی کلسیم. حاوی <2٪>: اسیدسیتریک، رنگ تیتانیوم دی‌اکسید، استریت منیزیم گیاهی است.

 

قابلیت‌های قرص نچرال بونتی

پس از مصرف هر بسته ۱۰۰ عددی قرص افزایش قد ، شاهد افزایش قد بین ۳ تا ۸ سانت خواهید بود. بهترین زمان برای مصرف این قرص در سنین بین ۱۵ تا ۳۵ سال است. قرص نچرال بونتی از طریق ترشح هورمون رشد، قادر است تراکم استخوانی شما را افزایش داده و درنتیجه با بهره‌گیری از فرمولاسیون گیاهی خود موجب استخوان‌سازی، افزایش قد و حفظ بافت استخوانی شما در سنین بالاتر شود.

قرص نچرال بونتی برای درمان کمبود مواد معدنی و کمبود ویتامین­ها، داروی مؤثری است.

قرص نچرال بونتی ساخت کشور آمریکا و دارای برچسب هولوگرام و گواهینامه سلامت FDA آمریکاست. هنگام خرید حتماً به بارکد معتبر کالا دقت نمایید. برای اطمینان از صحت کالا می‌توانید بارکد موجود روی بسته‌بندی را اسکن نموده و در سایت اصلی نچرال بونتی از اصالت کالا مطمئن شوید.

قرص افزایش قد نچرال بونتی

طریقه‌ی مصرف قرص افزایش قد نچرال بونتی

روزی ۳ عدد قرص نچرال بونتی، یک عدد در هر وعده‌ی غذایی اصلی (صبحانه، ناهار و شام) به همراه یک لیوان آب میل نمایید. توجه نمایید این قرص محدودیت سنی نداشته و برای تمامی افراد مناسب است. این قرص فاقد عوارض جانبی و صد درصد گیاهی است اما مصرف آن برای زنان باردار و شیرده توصیه نمی‌شود.

قبل از استفاده از قرص نچرال حتماً با پزشک خود مشورت کنید. در صورت مشاهده‌ی عوارض جانبی، از مصرف آن خودداری کنید و با پزشک خود مشورت کنید. قرص را دور از دسترس کودکان نگه‌دارید و در دمای اتاق ذخیره شود.

سایر قرص‌های نچرال بونتی

قرص نچرال بونتی علاوه بر دارا بودن محصول مشهور افزایش قد حاوی منیزیم و کلیسم، قرص‌های دیگری نیز برای اهداف مشخص دیگری تولید کرده است:

قرص نچرال بونتی حاوی ملاتونین

ملاتونین یک هورمون طبیعی موجود در استخوان‌هاست. قرص نچرال بونتی حاوی ملاتونین برای استراحت و آرامش و همچنین درمان بی‌خوابی ناگهانی مفید می‌باشد. مصرف این قرص باعث ایجاد خواب آرام شده و برای گیاه خوران مناسب است.

قرص نچرال بونتی حاوی نیاسین

نیاسین، به عنوان ویتامین B-3 نیز شناخته شده و در غذاهایی مثل گوشت گاو، مرغ، ماهی تن، بادام‌زمینی، آووکادو و سیب‌زمینی یافت می‌شود. نیاسین از متابولیسم انرژی و سلامت سیستم عصبی حمایت می‌کند. نیاسین به رشد سلول‌های طبیعی، تقویت قلب، سیستم عصبی و سلامت گردش خون کمک می‌کند. نیاسین به حفظ عملکرد متابولیک مناسب مانند متابولیسم کربوهیدرات و پروتئین کمک می‌کند و موجب سلامت پوست می‌شود.

ژل تنگ کننده واژن pnduola vana چیست؟

ژل تنگ کننده واژن pnduola vana همانطور که از اسمش مشخص است برای تنگ کردن واژن مورد استفاده قرار می گیرد. این ژل با تحریک پوستی درون واژن سبب افزایش گردش خون و بهبود خون رسانی به ناحیه تناسلی شده و آن را به صورت موقت متورم می سازد.

ژل تنگ کننده واژن pnduola vana مختص استفاده خانم ها می باشد. تنگ شدن واژن سبب افزایش لذت جنسی در بانوان می گردد. دغدغه بسیار مهم و بزرگ خانم ها تنگ بودن واژن می باشد، که در رابطه زناشویی این موضوع بسیار مهم و حایز اهمیت است.

یکی از مسایل مهم و اساسی در روابط زناشویی، کیفیت رابطه جنسی و رسیدن به اوج لذت جنسی می باشد. گشاد بودن واژن علاوه بر کاهش لذت جنسی در آقایان، در بانوان نیز رسیدن به اوج لذت جنسی را با مشکل روبرو می سازد.

یکی از عوامل تاثیر گذار بر گشاد شدن واژن، زایمان های طبیعی زیاد می باشد. زایمان طبیعی با گشاد شدن واژن رابطه مستقیم دارد. اگرچه پس از زایمان تغییرات واژن به شکل سابق خود بر می گردد، اما این عمل به طور کامل صورت نمی گیرد.

با وقوع زایمان های طبیعی بیشتر، تغییرات شکل واژن افزایش یافته و منجر به گشاد شدن آن می گردد. در طی زایمان طبیعی به علت کشیده شدن عضلات لگن، عضلات واژن نیز کشیده و شل می شود. این عامل افتادگی و شل شدن واژن، پس از انجام زایمان را با خود به همراه دارد.

مواردی نظیر ژنتیک، اندازه نوزاد و انجام تمرین های لگنی در طول مدت بارداری بر مقدار کشش واژن در طی این دوران تاثیر گذار است. بر همین اساس انجام زایمان طبیعی، یکی از دلایل مهم و اساسی در این زمینه می باشد.

عامل تاثیر گذار دیگر در گشاد شدن عضو تناسلی خانم ها، افزایش سن می باشد. بالا رفتن سن علاوه بر کاهش کلاژن سازی پوست، ویژگی کشسانی پوست را نیز تحت شعاع قرار می دهد.

این مورد در بین زنان بالای ۴۰ سال معمولا شایع است. انجام رابطه جنسی زیاد و مکرر نیز در گشاد شدن عضو تناسلی تاثیر گذار است.

با انجام این عمل به مرور زمان تنگی واژن کاهش یافته و از بین می رود. چاقی، عطسه و سرفه مکرر، کمر درد مزمن و شدید، ضربه و آسیب وارد شدن به لگن، انجام فعالیت های ورزشی سنگین، جراحی های زنانه و افزایش وزن، از علل تاثیر گذار و مهم در شل و گشاد شدن ناحیه تناسلی خانم ها به شمار می رود.

 

نقد و بررسی قرص چاقی فت فست

قرص چاقی فت فست برای افزایش وزن به صورت طبیعی مورد استفاده قرار می گیرد. از مزایای مهم قرص چاقی فت فست، چاق شدن عمومی و یکنواخت تمامی قسمت های بدن می باشد. کمبود وزن و لاغری در اثر مشکلات تغذیه ای به وجود می آید.

لاغری و کمبود وزن منجر به سوء تغذیه می شود، که بسیار خطرناک است. این عارضه مشکلاتی از قبیل، ضعف سیستم ایمنی، کم خونی، پوکی استخوان، کاهش سطح انرژی بدن، ضعف و خستگی، اختلالات قاعدگی و مشکلات زایمان را با خود، به همراه دارد.

برای شناسایی لاغری افراد از روش های مختلفی بهره برده می شود که مهم ترین و معتبر ترین روش ها BMI است. نمایه توده بدنی یا BMI از تقسیم وزن بر مجذور قد بر حسب متر مشخص می شود. اگر در این روش وزن فرد پایین تر از ۵/۱۸ باشد، فرد از کمبود وزن، رنج می برد. اولین عامل کاهش وزن می تواند دریافت ناکافی مواد مغذی و انرژی باشد.

این مورد ناشی از عادات بد غذایی، بی اشتهایی در شرایط روحی و عاطفی، حذف وعده های غذایی، شرایط نامناسب کاری، عدم تحرک و محدودیت حرکتی و همینطور نداشتن دندان های سالم است. همچنین ژنتیک، بیماری های مربوط به متابولیسم و پرکاری تیروئید نیز در کاهش وزن تاثیر گذار می باشد.

 

برای دیدن قرص چاقی و لاغری وارد این لینک شوید

بی اشتهایی نیز یکی از شاخصه های مهم کمبود وزن محسوب می شود. برای رفع بی اشتهایی یکی از راه حل های ساده و آسان ورزش کردن می باشد، چرا که تمرین های ورزشی باعث ایجاد بافت عضلانی شده و افزایش اشتها را در پی دارد. راه حل مناسب و مفید دیگر برای رفع این مشکل، استفاده از قرص چاقی فت فست است، که به طور چشمگیری باعث افزایش اشتهای افراد می شود.

معرفی قرص چاقی فت فیس

قرص چاقی صورت فت فیس علاوه بر چاقی صورت، پوستی شاداب و با طراوت را برای استفاده کننده آن به ارمغان خواهد آورد. این قرص انتخاب ایده ال برای جلوگیری از پیری پوست می باشد.

قرص چاقی فت فیس، گیاهی و مواد موجود در آن تشکیل شده از ویتامین ای و بی، امگا سه، اسیدهای آمینه ضروری برای پوست و مواد معدنی مورد نیاز بدن می باشد.

بدن انسان برای رفع نیازهای خود احتیاج به مواد تغذیه ای مانند پروتئین و اسیدهای چرب دارد. یکی از این اسیدهای چرب ضروری، امگا سه می باشد. یکی از عوامل پیری صورت، کمبود چربی است که این مورد به وسیله امگا سه تا حد زیادی جبران می شود.

یکی از مهم ترین مواد معدنی مورد نیاز بدن، کلسیم است. برای جلوگیری از پوکی استخوان، درمان استرس و افسردگی، ساخته شدن دندان ها و استخوان ها استفاده از کلسیم بسیار مفید و مناسب می باشد. همچنین کلسیم نقش مهمی در استحکام و کشش پوست صورت ایفا می کند و با کاهش چین و چروک، فرآیند جوان سازی پوست صورت را بهبود می بخشد. از دیگر مواد معدنی مورد نیاز بدن، آهن است که باعث شفافیت و درخشندگی پوست صورت می گردد.

 

مزایای استفاده از قرص چاقی فت فیس

استفاده از قرص چاقی فت فیس موجب برطرف کردن چین و چروک صورت می گردد. مواد معدنی موجود در این قرص، مانع پیری زودرس شده و پوست صورت را روشن، شفاف و لطیف می کند. همچنین باعث افزایش سرعت ترمیم بافت ها شده و فرآیند پیری پوست را کند می سازد.

قرص چاقی فت فیس، برای کسانی که دارای صورت لاغر هستند یا صورت آنها دچار پیری زودرس شده، مناسب می باشد. این قرص، فقط روی صورت تاثیر دارد و چاقی کل بدن را شامل نمی شود. همچنین مصرف آن برای افراد دیابتی و کسانی که از عارضه های کبد و کلیه رنج می برند، مناسب نیست.

قرص چاقی فت فیس برای چاقی صورت مورد استفاده قرار می گیرد. از مزایای دیگر استفاده از قرص چاقی صورت فت فیس، رفع چین و چروک صورت می باشد. این قرص حاوی ترکیبات مختلفی نظیر ویتامین E و امگا سه است.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *