کمپانی های زیادی ادعا می کنند این دارو ها برای افزایش اندازه آلت تناسلی ساخته شدن دریافت حقایق در مورد آنچه انتظار می رود از قرص های افزایش دهنده مردانه، پمپ ها، تمرین ها و جراحی ها.
توسط حکیم باشی

تبلیغات در مورد محصولات و روشهای بزرگ شدن آلت تناسلی همه جا هستند. تعداد زیادی از وب سایت ها دارنده پمپ ها، قرص ها، تمرینات و جراحی ها ادعا می کنند که طول و عرض آلت تناسلی شما را افزایش می دهند.

با این حال، حمایت کمی از روش های غیر جراحی برای بزرگ شدن آلت تناسلی وجود دارد. و بیشتر سازمانی معتبر پزشکی معتقد هستند که جراحی آلت تناسلی به دلایل صرفا زیبایی صورت می گیرد.

اکثر تکنیک هایی جراحی که تبلیغ می شود آثار نامناسب و می توانند به آلت تناسلی آسیب برسانند. قبل از اینکه هر کدام از آنها را انتخاب کنید، دوبار فکر کنید.

اندازه آلت تناسلی: عادی ، چه سایزی غیر عادی است؟

ترس این است که آلت تناسلی شما خیلی کوچک باشد یا خیلی کوچک باشد تا بتوانید شریک زندگی خود را در طول رابطه جنسی تضمین کنید. اما مطالعات نشان داده است که اکثر مردان که فکر می کنند که آلت تناسلی آنها خیلی کوچک است، در واقع دارای آلت تناسلی معمولی هستند.

به همین ترتیب، مطالعات نشان می دهد که بسیاری از مردان اندکی اغراق آمیز به اندازه آلت تناسلی “طبیعی” خود فکر می کنند.

طول آلت تناسلی مردانه ثابت نیست چون آلت تناسلی ثابت نمی ماند. اگر آلت تناسلی شما حدود 13 سانتیمتر باشد (5 اینچ) یا بلندتر است، اندازه آن عادی است.

آلت تناسلی به طور غیر عادی در صورتی که آن را کمتر از 3 اینچ (حدود 7.5 سانتی متر) در هنگام راست، یا نعوظ  کوچک است و در شرایطی به نام micropenis اندازه گیری می شود.

شریک زندگی شما چگونه اندازه ی آلت تناسلی شما رو میبیند

تبلیغ کنندگان خیلی خوب میدانند که شریک زندگی شما عمیقا درباره اندازه آلت تناسلی شما دقت می کند. اگر نگران هستید، با شریک زندگی خود صحبت کنید.

در نظر داشته باشید که درک نیازها و خواسته های شریک زندگی کمک بیشتری در رابطه جنسی شما میکند و بهتر از تغییر اندازه آلت تناسلی خود است.

محصولات بزرگ کننده آلت تناسلی

وکیوم اقایان : این محصول با خلاء که در استوانه خود ایجاد میکند باعث میشود بافت های اسفتجی آلت از تمام جهات در کشش باشد این عمل باعث خون رسانی در دستگاه تناسلی می شود.دوره زمانی بین 3 تا 6 ماه می باشد.

وکیوم برگرفته شده از طب سوزنی می باشد که اولین بار در افریقای جنوبی مورد استفاده قرار گرفت با کشش عضله و اضافه کردن حلقه اقدام به بزرگ کردن گردن خود می کردند. برای دیدن و سفارش دستگاه روی لینک زیر کلیک کنید.

دستگاه وکیوم رناس طب
دستگاه وکیوم رناس طب

دستگاه وکیوم آقایان

 

منبع : بلاگ فرا

قرص ویگرکس پلاس

این دارو برای افزایش دهنده سایز آلت می باشد به دلیل استفاده از ترکیبات Damiana و  Tribulus و  Bioperine و افزایش میل جنسی شما رو هم بیشتر کرده و حالت نعوظ شما رو به مرور زمان تقویت می کند البته منبع معتبر پزشکی 100 درصد بودن این دارو ها را تایید نکرده ولی بی تاثیر نیست. چون افرادی زیادی اقدام به خرید این دارو ها می کنند و هم جواب گرفتند هم نگرفتند. مهم سیستم بدن شماست.

دوره زمانی و مصرف هر بسته یک ماه حداقل دوبسته حداکثر چهار بسته

برای دیدن جزيیات بیشتر این دارو روی لینک زیر کیلیک کنید.

خرید قرص ویگرکس ( vigrx +)
خرید قرص ویگرکس ( vigrx +)

قرص ویگرکس پلاس اصل

کپسول های وای مکس VIMAX

قرص وای مکس VIMAX شامل ترکیبی انحصاری از بهترین و با کیفیت ترین مواد تقویت کنندۀ قوای جنسی آقایان می باشد که بسیاری از آنها قرن هاست که به منظور افزایش میل جنسی آقایان و بهبود عملکرد جنسی آنها در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

دوره زمانی و مصرف هر بسته یک ماه حداقل دوبسته حداکثر چهار بسته

برای دیدن جزيیات بیشتر این دارو روی لینک زیر کیلیک کنید.

خرید قرص vimax اصلی
خرید قرص vimax اصلی

سفارش قرص وایمکس

 

جراحی خطرناک هست و ممکن هست کار نکند

منظور جراحی هم هیچ مرکز معتبر پزشکی 100 درصدی آن رو تضمین نمیکند شاید 1 اینچ سایز به شما بدهد ولی روی طول آلت نمی تواند تاثیر بگذارد.تحقیقات به عمل امده در کشور امریکا از جراحی رضایت بیشتری دارند.

روش جراحی به طور گسترده ای برای طولانی شدن آلت تناسلی شامل قطع کردن رباط مسهل است که آلت تناسلی را به استخوان شکم متصل می کند و پوست را از شکم به شانه آلت دست می کشد. وقتی این لیگامنت قطع می شود، آلت تناسلی به نظر می رسد طولانی تر، زیرا بیشتر از آن آویزان است.

یکی دیگر از تکنیک هایی برای افزایش عرض، پیوند دادن بافت به شفت آلت تناسلی است. هیچ کدام از این روش ها ثابت نشده اند و یا موثر هستند و حتی می توانند توانایی و توانایی شما برای به دست آوردن نعوظ را تحت تاثیر قرار دهند.

ولی خب هزینه هایی بسیار بالایی دارد. باز هم انتخاب باشماس.

چند چیز که ممکن است واقعا کمک کنند

اگرچه هیچ روش ایمن و موثر تضمینی برای افزایش آلت تناسلی خود وجود ندارد، اما اگر شما نگران اندازه اندازه آلت تناسلی شما هستید، چند چیز وجود دارد.

با شریک زندگی خود ارتباط برقرار کنید. ممکن است دشوار است که عادت های قدیمی و یا بحث در مورد ترجیحات جنسی با شریک زندگی خود صحبت کنید. اما شما خوشحال خواهید شد که شما انجام دادید – و شما ممکن است از جرقه ای که در زندگی جنس شما وارد می شود، شگفت زده شود.

در شکل گرفتن و از دست دادن چربی شکم. اگر شما اضافه وزن دارید  دارید، ممکن است آلت تناسلی شما کوچکتر از چیزی هست که نشان میدهد باشد.

ورزش منظم می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. آمادگی جسمانی بهتر نه تنها باعث می شود که شما بهتر نگاه کنید، بلکه می تواند قدرت و استقامت را در طول رابطه جنسی بهبود بخشد.
با پزشک یا مشاور خود صحبت کنید. احساس ناراحتی در مورد اندازه آلت تناسلی شما معمول است. یک مشاور گواهی، روانشناس، روانپزشک یا دکتر خانوادگی شما می تواند کمک کند.

بسیاری از مردان با اطمینان از اینکه “طبیعی” هستند یا با مشاوره در مورد چگونگی بهبود شریک زندگی خود بدون استفاده از بزرگ شدن آلت تناسلی زیبایی احساس راحتی می کنند.

خط پایین

بسیاری از مردان بر این باورند که افزایش اندازه آلت تناسلی خود آنها را عاشق بهتر یا جذاب تر می سازد. اما شانس شما زندگی در محدوده اندازه طبیعی است.

حتی اگر آلت تناسلی شما کوچکتر از حد متوسط باشد، ممکن است برای همسرتان مهم نباشد. علاوه بر این، هیچ راهی ثابت 100 درصدی برای ساختن آلت بزرگتر وجود ندارد.

راه حل برای نگرانی های شما در رابطه با آلت تناسلی ممکن است به آسانی به صحبت کردن با شریک زندگی خود یا گرفتن شکل کمک کند. اگر این مراحل کمک نمی کند، سعی کنید با مشاور حرفه ای در مورد نگرانی های خود صحبت کنید.

 

 

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *